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Shadowlords Forum

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BeitragVerfasst: 27.06.2012, 18:29 
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Umbaufee
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Ist wohl eine Glaubesfrage, aber ich supporte nix, was es noch nicht gibt. Ich werde das Spiel aber gerne kaufen.

Äh, Riddick also auch noch...

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And sky is the limit


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BeitragVerfasst: 28.06.2012, 12:51 
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André Winter
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600K sind erreicht, das nächste Ziel ist:

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André Winter
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BeitragVerfasst: 29.06.2012, 10:15 
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André Winter
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Damit ist Akosha gesichert!

Neues Ziel:

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Morgan has decided to one up Akosha, and suit up in full Wildfire bio-hazard gear. Environmentally self contained for the most destructive of outbreaks, the suit provides enhanced protection from the strain infection. Armed with an incinerator, scanner, and advanced medpack, Morgan is ready to hunt the strain down and burn them out of Alabaster station.

Morgen gibt es bei erreichen der 700K kostenlos zu jedem Biohazard oder besser dazu.

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André Winter
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BeitragVerfasst: 29.06.2012, 16:13 
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Kartoffelschäler
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Ich ordere alle Sachen nur einmal...anscheinend wollen viele Leute 3 mal den Battlesuit, noch mehr Donen und und und.
Neben dem finanziellen Aspekt frage ich mich, ob man die dann in einem normalen Spiel überhaupt alle einsetzen kann, im Grundspiel sind doch schon recht viele Figuren enthalten.
Sind die alle nur wild auf Minis oder wissen die einfach mehr????

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Suche Mitspieler in Lübeck für Kings of War,Dust Tactics und Dreadball


verkaufe Firestorm Armade und Dystopian Wars Sachen


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BeitragVerfasst: 29.06.2012, 17:00 
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André Winter
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Die Minis im Grundspiel reichen aus. Aber einige wollen sie auch für TT etc. verwenden.

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BeitragVerfasst: 29.06.2012, 22:14 
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Damit wurde dieses Ziel erreicht, nächstes Ziel:

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... stupid zombie Strain... grrr...

"Close combat with the Strain is lethal, so Kara has decided to upgrade to her personal suit of Gnosis power armor. Built for extreme combat - with a self contained environmental envelope, internal medical systems, and enhanced tac-net connections - the Gnosis is the equalizer that the Vanguard will need if they're going put a stop to the Strain's malignant expansion."

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If we hit this stretch, every Biohazard set gets Gnosis armored Kara free! Ships March 2013, unpainted and unassembled. And not to worry, Kara will still come out for a spin if we miss this stretch, and will be available for $25 in the CKPM if we don't hit it!

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BeitragVerfasst: 30.06.2012, 10:43 
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Die magische Zombicide-Grenze wurde geknackt!!!

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Und noch 11 Stunden!

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BeitragVerfasst: 30.06.2012, 12:37 
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Und nun ist der Ogre zum Abschuss freigegeben! Das neue Ziel ist:

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"Bulkhead doors, airlocks, and walls can slow the progress of a tactical breach. Trained to use Exo-armor in tight conditions, Barker's Aphid industrial power-frame is perfect in the cramped conditions of Alabaster station. Customized with armor plating, industrial breaching tools and a close range kinesis shredder, Barker uses this suit to get to them before they can get to you. "

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If we hit this stretch, Barker Zosa and his loader frame will be included in every Biohazard set! Ships March 2013, unpainted and unassembled. But not to worry, he'll be available if we don't hit it for $25.

Thank you all for your wonderful support! It's been a blast!



Das muß doch zu schaffen sein!

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BeitragVerfasst: 30.06.2012, 19:02 
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886K und noch 3 Stunden. Ich glaub wir schaffen es!

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BeitragVerfasst: 30.06.2012, 20:28 
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Und das Stretch-Goal wurde soeben gerissen!

Der Loader ist unser!

(Und ich kann mich über eine Extra-Bodenplattenset freuen, da ich die 25$ für den Loader eingeplant hatte. ;) )

Aber es ist noch nicht vorbei under Zähler steigt immer höher!

Noch 91 Minuten.

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BeitragVerfasst: 30.06.2012, 21:13 
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Kartoffelschäler
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Mathew Broderick verkauft Space Hulk Dead Space?

http://www.youtube.com/watch?v=6ZI3V19QI-s

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HALT! Mein Senf muß da auch noch hin.
Meine Ewigkeit ist länger als Deine


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BeitragVerfasst: 30.06.2012, 22:03 
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4277 Backers, 18088 Posts und jede Menge gestresste F5-Tasten.

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BeitragVerfasst: 05.07.2012, 13:53 
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Druckfahnen sind gestern angekommen und bis auf ein paar kleinere Fehler OK. Damit geht der endgültige Druck bald los.

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BeitragVerfasst: 11.07.2012, 12:11 
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Zombicide ist ja das "Schwesterspiel" von SW, welche beide von CMoN hergestellt werden. Auf dem folgenden Bild seht, ihr, was die Kickstarter-Unterstützer dieser Tage bekommen. So ähnlich wird dann unser Paket im November aussehen (und natürlich das zweite im März, je nachdem was man noch geordert hat ;) ).

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BeitragVerfasst: 26.07.2012, 00:15 
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Bilder der Formen.

Das rote Zeugs dient dazu die Form zu verbessern und so die Gußgrate zu vermindern.

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Erste Testgüsse, die Gußgrate werden noch verringert.

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BeitragVerfasst: 26.07.2012, 15:04 
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BeitragVerfasst: 01.08.2012, 22:55 
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Phaedrus-"Green" modelliert von Yannick

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BeitragVerfasst: 02.08.2012, 14:21 
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Dr. Ridley Sculpt von Yannick

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BeitragVerfasst: 20.08.2012, 08:49 
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TGN hat auf der GenCon mit Mike gesprochen:

A chat with Mike McVey

So while at GenCon, I got to talk with the man, himself, Mr. Mike McVey, about how things have been progressing since the finish of the phenomenal conclusion of his Sedition Wars Kickstarter.

When asked about the Kickstarter event, Mike said that they were the longest days of his life. Every day he would continually be blown away by the support. Never in his wildest dreams would he ever think that the project would have gone as far as it did. He said there were was what he’d hoped they would get, then what he was excited that he would get, and then what he would dream he would get, and the project blew beyond even that.

Talking about the the product they were able to create with such funds available, Mike said that he always makes sure that quality is number 1 in everything he makes. When he produces a model, his name is right there on it, and so if it’s bad, then everyone can see who is to blame. As such, at even the base funding level, he wanted to have a top-notch product for the consumers. With the added funds, he was able to make an even better product. He is always proud of the final models he puts out.

When asked about what he thought had made the kickstarter so successful, the first response was that he was prepared. He wanted to thank the team behind the look of the Kickstarter and for all the planning that went into the campaign right from the start. They had pre-created a lot of the stretch goals, he confessed that with the rapid rise in funding, the last few were sort of on-the-spot creations. The next was that the product was an already finished thing, for the most part. With this in place, the project could show off actual models and actual components of gameplay right away. Contributors were not being asked to fund a fuzzy idea or a concept, but a real game ready to be put into their hands. It gave a sense of knowing their money would be put to use on something they could already evaluate in some way. Finally, there was an emphasis on listening to the community. There was active involvement with the comments from the project as well as looking out on the web where the project was being discussed and actually engaging with those that might have had questions or suggestions. While there was a finished product, they were flexible to make changes where they were called for.

Switching gears, we talked for a bit about what brought about the idea of having Sedition Wars as a board game. For that, it was all about being self-contained. There are a lot of skirmish games out there already, and asking gamers to accept another would be possibly rather difficult. So instead, the idea of having an all-inclusive product, where everything necessary to get immersed in the world and fight your friends in a great setting would be right there.
There was talk, though, of looking into making a tablet-top minis game based on the Sedition Wars universe. So we hope to hear more about that.

Looking to the future, they are already working on expansions for the game. The huge success of the campaign meant that the lead-up time until the first expansion has been cut down. So look for more on that coming soon.

Finally, Mike wanted to really say thank you to everyone out there that helped the campaign. He simply could not stress enough how grateful he was to those that supported the game. You helped make a product he was already proud of into something truly astonishing.

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BeitragVerfasst: 06.09.2012, 13:23 
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Jada "Iron" Lilly ist fertig modelliert. Sie liegt allen Pledges ab Biohazard kostenlos bei.

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Und die Bonecrabs werden modelliert:

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BeitragVerfasst: 23.09.2012, 20:57 
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Bonecrabs- WiP

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BeitragVerfasst: 26.09.2012, 11:10 
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Sag mal was ist das für eine Mini bei den Bonecrabs, kann sein das ich die übersehen habe ?
Und kann mir einer sagen wo man die SD sachen (auch die limitierten) hier in Deutschland bekommt ?

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BeitragVerfasst: 27.09.2012, 10:36 
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André Winter
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Das eine ist eine Kara-Variante von McVey und der Hind kommt von Meow.

Beide gibt es via Battlefield Berlin.

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BeitragVerfasst: 09.10.2012, 10:52 
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André Winter
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Schaut mal was da um den 18. September rum im Versandbereich der Fabrik stand:

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Im Nachfolgeprodukt "AoS" arbeitet McVey auch schon fleißig...

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BeitragVerfasst: 25.10.2012, 16:33 
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BeitragVerfasst: 06.11.2012, 11:03 
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Keegan Kor

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BeitragVerfasst: 30.11.2012, 12:21 
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André Winter
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AoS

Die Erweiterung für Sedition Wars - Battle for Alabaster ist entwicklungstechnisch schon in der Pipline. Nach aktuellem Stand wird sie Firebrand, Strain und Vanguard und Bountyhunters enthalten, in welcher Zusammensetzung ist aber noch nicht bekannt. Bekannt hingegen ist, dass sie 20+ neue Miniaturen und neue Bodenplatten/Korridore enthalten wird. Die Miniaturen werden gerade modelliert bzw. sind schon in der Vorproduktion.

Die Erweiterung wird ohne Kickstarter erscheinen, da die Erlöse aus dem SW-Kickstarter mehr als ausreichend waren um AoS so produzieren zu können.

AoS wird, wenn alles gut läuft, in der ersten Hälfte 2013 erscheinen.

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BeitragVerfasst: 03.12.2012, 11:58 
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André Winter
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Die Verspätungsentschuldigungsmini und ihre Werte:

Zitat:
Conscript Vokker Dargu

Height: 1.35 meters
Weight: 80 kilograms
Eyes: Cybernetic implants – no retinal imprint
Hair: Black Gene-Index: Human/ Pre-augment
Conscript Inception Date: 201.10.4036 Solar Reckoning
Augments:
• Kyoshi Heavy Industries AG field generator
• Omnium Systems Meta-Cortical implant
• Kyoshi Heavy Industries Integrated Control Optics

Profile: Corporate insubordination charges <See attached records> led to Vokker Dargu’s downgrade from Full Citizen to Conscript Servile as an industrial technician third class. Due to an aptitude with gravity manipulators and a bio-signature with a low rejection threshold to cybernetic implantation he was involuntarily augmented and promoted to industrial technician first class. After serving in this capacity on good behaviour for thirteen years, his conscription restraints and cortical clamp were removed, and he was granted Provisional Release autonomy.

During a warranty based upgrade to his meta-cortical implant an unclassified code-entity breached his cortical firewall. The entity obliterated AI personality controls designed to keep his mind in check. System upgrade records indicate that the entity transferred in during an allegedly secure software upgrade. Without AI fail-safes in place, Vokker was free to act without worry of personality suppression.

His escape resulted in the deaths of twenty-eight medical and sixteen security personnel.

As per Rogue Conscript Protocol a warrant for Terminal Reclamation was issued 028.23.4039.1

Traceback disable commands to his cybernetics have failed and his whereabouts were unknown until the Conscript insurrection on Achilles.

Vanguard intelligence analysis indicates that his systems have been modified beyond current specifications, and he has been altered cosmetically to conceal his identity. His bio-signature was present during the co-ordinated attack on the Vanguard Bastion Arms of Sorrow, in which four hundred and seventy three Vanguard troopers and twenty four Special Forces elite were slain before the Arms of Sorrow could repel the six thousand attacking Conscripts. He was not among the casualties of that battle.

It is likely Vokker is serving as a combat co-ordinator in the Conscript uprising – Using tactical systems and precognition to lead pro-active counter-attacks on Vanguard forces. To date his bio-signs have been detected in fifty seven combat incidents with Vanguard troops.

He remains at large.

Capabilities:

Qualified for a Master level license with an AG generator, Vokker is an expert with kinetic fields and gravity suppression. His AG implant is capable of shifting a hundred kilograms of mass without strain. For manipulating larger masses he must be coupled with an external power supply. Even without external power, he can strike with kinetics to inflict lethal blows to anything within range of his AG field effectors.

His meta-cortex implant is a moderate grade cyber-brain. Vokker’s mind may house one or more expert systems capable of serving as tactical analysis and intelligence gathering meta-routines. Note that the Omnium implant allows limited quantum prediction, granting Vokker low grade precognitive ability and enhanced predictive instinct. Combined with his proficiency in AG field manipulation, he may be capable of deflecting directed projectile weapons fire. His sixth sense will be able to detect dangerous situations with a moderate degree of certainty. This is probably why he has avoided Reclamation for so long.

The Kyoshi Control Optics suite linked to his meta-cortex allows Vokker to index and co-ordinate the efforts of several other conscripts through remote communication. This system no doubt aids him in tactical unit co-ordination.

All of these systems are well concealed. Vokker can easily pass for a full citizen - albeit augmented - as long as his conscription transponder is suppressed and his conscript ID tattoo remains concealed. Assuming that these safeguards have not been removed already.

This combination of systems and his inconspicuous appearance makes Vokker effectively a sleeper agent capable of sensing events minutes before they occur and fading away from danger undetected. In addition, the rogue electronic entity that is currently installed within his cortex may have further capabilities that enhance him beyond his current specifications. His termination is a high priority, and reclamation of his systems vital to understanding the threat facing the Vanguard and the Solar Conglomerate.


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BeitragVerfasst: 13.12.2012, 08:50 
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Wie ist denn der aktuelle Stand der Auslieferung ?

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André Winter
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Boxen sollten am 26. wohl in UK eintreffen, dann geht es raus in Europa.

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